Kimmietid

juli 05, 2013

Slutat tidigare

Passade på nu när det är lugnare på jobb att ta ut 1,5 timme komp i eftermiddag så hann jag till gymmet innan min tvättid började. Härligt!
Hade tänkt träna igår men var så trött att jag bara inte orkade, nu fick jag ändå in veckans 2:a pass och har chans att få till ett tredje i helgen.

Idag har jag också varit på lyxfrukost - Omelett, amerikanska pannkakor med lönnsirap, gott bröd med goda ostar, fruktsallad och mycket mer som vi var ett gäng som lagt ihop till för att ta avsked av vår chef som slutar nu under sommaren. Supertrist eftersom jag sällan varit så nöjd med en chef. Vi hade också köpt en fin bok till honom. Han blev jätteglad, han hade ingen aning om att vi alla samlats trodde bara han skulle fika med en person.

Ha en fin helg!

 
Hit Counter
Free Counter