Kimmietid

juni 25, 2013

Rasande fart

Världens sämsta bloggare det är nog jag =), har helt tappat bort det. Har haft en väldigt intensiv period, varit på jobb någon timme tidigare, stannat senare och jobbat hemifrån på helger. Inte helt friskt antagligen =).
Har hänt en hel del, en del bra en del mindre bra men i det stora hela är allt ok. Firat midsommar har det hunnits med och det var trevligt.
Sonen är ledig och ska snart ut och resa, i år blir det tågluffande med ett gäng kompisar och efter det en musikfestival så han bör hinna hem och packa om mellan händelserna. Blir också spännande att se om han kommer in på den utbildning han nu vill gå - han har ändrat inriktning och satsar högt =). Kan inte låta bli att småskratta åt att han planerar för att doktorera innan han ens kommit in på utbildningen - men det är väl fint att drömma och planera.
Själv har jag i veckan varit på introduktionspass på gym och ska komma igång att styrketräna ordentligt är planen. Har nu nått mitt mål och gått ner lite över 20 kilo - känner mig som ny. Nu är det dags för lite muskler =).

2 Comments:

  • At 2013-06-26 10:55, Anonymous Helga said…

    Kul att läsa lite om hur du har det. Jag ligger också lågt med bloggandet just nu pga semester men är hemma o tvättar idag.

     
  • At 2013-06-27 17:02, Blogger Kimmie said…

    Helga: Hej på dej, hoppas ni har en skön semester.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter