Kimmietid

maj 26, 2013

Så var det Söndag igen

Återigen så vaknar jag svintidigt och ligger och tjurar över att jag inte får sova ut =). Hade hoppats på en fin och solig dag idag men så blev det inte heller.
Nåja ingen mening med att låta det fördärva en skön ledig dag så jag tog paraplyet i handen och gick på min promenad ändå.
Sedan jag kom hem igen så har jag avkalkat min esspressomaskin och bakat (står i ugnen nu) LCHF-frallor.

Ska snart ta itu med stryktvätten också som jag alltid gör på Söndagar.

Sonen sover fortfarande så något mors dags gratulerande har det inte blivit än, men jag önskar er andra mammor en fin dag!

4 Comments:

  • At 2013-05-26 18:39, Anonymous oskrivnablad said…

    helgerna går så fort, så fort. Duktigt av dig å trotsa regnet :-)
    Här har det inte heller blivit något direkt firande. Jo tårta åt svärmor :-) själv har jag önskat mig egentid i present, haha

     
  • At 2013-05-26 19:01, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Tiden rusar =), när min son väl kom upp så fick jag 10 olika ansiktsmasker - härligt. Har testat en idag.

     
  • At 2013-05-27 09:02, Anonymous Helga said…

    Typiskt att man vaknar tidigt när man är ledig! Hoppas du fick lite uppvaktning senare. Jag fick en inredningstidning av sonen och en stor kram av dottern. Firade min egen mamma med en fika och present.

     
  • At 2013-05-27 17:08, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det onödigt, men det blev ju en lång ledig dag i varje fall =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter