Kimmietid

april 25, 2013

Imorgon är det fredag igen

Som vanligt går det fort, härlig dag idag. Jobbet har flutit på bra solen har strålat. Efter jobb blev det en snabb ICA-tur för att handla hem lite gott inför helg. Köpte några färdiga grillspett och lite god korv så det blev enkelt men grillat ikväll. När vi ätit vår goda middag så bestämde jag mig för att inte slösa bort den vackra kvällen utan det blev en timmes promenad, så härligt!
Hemma igen så har jag snackat bort en stund med Hossan via Skype och sedan renbäddat min säng.
Igår var jag och inhandlade lite tomatplantor så i helgen hoppas jag på att få upp resten av utemöblerna och att plantera lite. Kör plantorna i stora krukor som jag kan ta in ifall det blir för kallt för dem.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter