Kimmietid

mars 24, 2013

Söndag igen

Härlig helg är det, fredagen var lyckad vi hade kul! Gårdagen var nog min lataste dag på flera år, förutom att jag tvättade så gjorde jag i stort sett ingenting.
Timmar tillbringades liggande på soffan med en bok, jag gick inte ens utomhus trots att det var en vacker dag. Så idag blir det nog en långpromenad så småningom.

Imorgon är det måndag igen och jag ska jobba på förmiddagen och gå en kurs på eftermiddagen. Har massor av utbildningsdagar på gång just den imorgon låter inte
sådär jättekul men chefen vill att jag går och är det bara någon intressant människa som håller i föreläsningen så kan det säkert bli bra ändå.
Sedan har jag inbokat medarbetarsamtal med chefen i veckan och har fått hem en hel drös papper med frågor som jag nog får titta på idag så att jag är lite förberedd.

Ha en fin söndag.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter