Kimmietid

mars 16, 2013

Att vakna klockan 6 på en lördag

Det känns rätt idiotiskt, inte kunde jag somna om heller så här sitter jag. Har ätit frukost och ska nog snart ge mig ut på en långpromenad och få lite motion.
Det är kallt men soligt ute så det kan nog bli en skön promenad och det kan inte skada att träffas av några solstrålar.
I övrigt idag så blir det nog mest fixande här hemma och kanske ska jag baka något, inte för att jag själv äter kakor men sonen uppskattar när det finns något mumsigt =). Sen blir det säkert soffan och boken ett tag också, har ni läst Grey-trilogin - tantsnusk på hög nivå. Jag är på bok 2 just nu.

Igår kväll skulle jag egentligen varit ute med några kollegor från mitt gamla jobb men det blev förhinder för den ena så vi har flyttat fram det till påskveckan.
Tog mig också en timme kompledigt på eftermiddagen igår, jag samlar på mig massa tid men tar aldrig ut den så igår när jag var ganska bra ifatt så passade jag på. Fick inhandlat födelsedagspresent till min syster sådär mitt på eftermiddagen. Riktigt mysigt =)

Nu ska jag bulta på mig och ge mig ut i solen en tidig lördag morgon - Ha en fin dag?

4 Comments:

  • At 2013-03-16 15:25, Anonymous Helga said…

    Vad skönt ändå att bara ta det lugnt och unna sig en skön dag med promenad mm. Mysigt också att kompa ut lte tidigare på fredagen ;)

     
  • At 2013-03-16 16:47, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jättehärligt! Känner mig totalt avkopplad =). Nu ska snart middagen påbörjas.

     
  • At 2013-03-18 13:15, Blogger -Nena- said…

    Klockan 6 kanske är i det tidigaste laget men ack så mycket lördag du fick ;)

    Ha en bra vecka!

     
  • At 2013-03-18 19:27, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ha ha - jo det blev mycket lördag men jag var
    trött alldeles för tidigt på kvällen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter