Kimmietid

februari 17, 2013

Promenaddags

Så har vi Söndag igen och jag har just ätit en god frukost bestående av bacon och ägg. Nu ska jag ge mig ut på långpromenad och få lite motion.
Helgen har varit lugn, sonen hade bjudit hem en flicka i fredagskväll så han befann sig för en gång skull hemma på en fredag. Igår var han ute med kompisarna så då var det en mer normal helgkväll.

Var ute och köpte mig en ny handväska igår, min gamla var totalt utsliten. Tar alltid lite tid att vänja sig vid ny väska =) sakerna ligger inte där de brukar. Köpte en modell större än vanligt också så nu kan jag släpa med mig ännu mer prylar när jag går någonstans.

Så startar sportlovet imorgon inte för sonen dock, det lovet finns inte på högskolan.

Nä, bort från datorn och på med gympaskorna! Ha en fin söndag.

3 Comments:

  • At 2013-02-17 18:54, Anonymous Helga said…

    Här har min man och dottern lov i veckan men jag o sonen jobbar. Imorgon kommer dotterns tyske pojkvän och han stannar en dryg vecka.

     
  • At 2013-02-18 17:20, Anonymous p said…

    Hi hi! :-D Det är verkligen så; man släpar med sig mer grejer när man får större väska :-) Men jag tycker det är kul med väskor, har massvis...
    Hoppas du har en fin måndag! Kramar! ♥

     
  • At 2013-02-18 17:47, Blogger Kimmie said…

    Helga: Mysigt för dotter och man med lov =).

    Pisan: Ju mer plats desto mer prylar tycks man behöva =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter