Kimmietid

januari 30, 2013

Plus och minus

Det händer en del - vissa saker bra andra mindre bra.
Jag har bara ett par kilon kvar till det mål jag satte upp för mig själv vid påsk - jag har gått ner så här långt 18 kg och kommentarer som oj vad smal du blivit känns lika bra varje gång. Jag är tillbaks vid de mindre storlekarna och kroppen mår jättebra. Har dessutom fått mycket extra ork och energi.
Sen till det jobbiga så finns det ibland jobbiga situationer - i en sådan har jag hamnat. Jag kommer att ta mig ur den - men vissa dagar blir det lite mycket -men snart är det helg =)

2 Comments:

  • At 2013-01-31 19:14, Anonymous oskrivnablad said…

    Tur det finns plus de där gångerna då det dyker upp minus. Hoppas det snart bara är plus :-) och - 18kg!! Jäklar vad bra jobbat :-)

     
  • At 2013-02-01 20:44, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Tur att man har ork att leta fram lite plus när minusen haglar =). Är jätteglad för att jag efter att varit för stor några år äntligen bestämde mig för att jag ville ha tillbaka den jag egentligen är - STORtrivs som mindre =). Tack för stödet!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter