Kimmietid

november 26, 2012

Bara måndag

och jag är redan trött =). Har jobbat över lite idag eller rättare sagt suttit först ett tag i en utbildning och sedan haft möte som drog över på tiden. Men det var intressant så det gör inget. Imorgon har vi en speciell dag på jobb så jag kommer att vara där från 7 på morgonen till troligtvis 21 eller 21,30 på kvällen, låååång dag men det blir nog rätt kul tror jag.
Sonen har också en lång dag han är inte hemma än han började 8 och sista föreläsningen slutade vid 17 och sedan har han en timmes resa hem. Han lär nog vara mör när han kommer hem. Jag har fixat korv stroganoff, ska bara koka lite ris till honom och lite sallad till mig så middagen kan vara klar när han kommer hem.

5 Comments:

  • At 2012-11-26 20:16, Anonymous oskrivnablad said…

    Ja det var en lång dag vill jag lova. Hoppas den blir så rolig som du tror :-)

     
  • At 2012-11-26 21:26, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Får hoppas det =)

     
  • At 2012-11-27 08:18, Anonymous Helga said…

    Nu blir man ju nyfiken - ska ni ha något fest eller aktivitet på jobbet??

    Skönt för dn son att maten är klar när han kommer hem...

     
  • At 2012-11-27 18:37, Blogger -Nena- said…

    Långa dagar kan vara tröttande men är det bara roligt eller intressnat så brukar det fungera så länge det inte är många sådana.

     
  • At 2012-11-27 21:34, Blogger Kimmie said…

    Helga: En julaktivitet men inte fest för oss utan arrangerad festlighet för andra. Kul var det! Jag var med och höll i en aktivitet.

    Nena: Absolut det har varit en innehållsrik men positiv dag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter