Kimmietid

november 01, 2012

Hos oss är det helg

Har tagit en semesterdag imorgon och det ska bli skönt! Har haft en trevlig vecka på jobb men lite ledighet sitter inte fel. Nu blev det så att jag inte får någon sovmorgon som jag hoppats på men det gör inte så mycket. Jag fick efter att jag ansökt om ledighet kallelse till mammografi och det var en väldigt tidig tid men jag är tacksam för att sådana kontroller görs så det blir nog bra.
Efter besöket där ska jag ge mig iväg och fixa nytt pass, mitt gamla har gått ut och om allt funkar så ska jag och några kollegor åka till Tyskland på julmarknad i december (det är begränsat antal som kan följa med så vi ska vara snabba med anmälan i nästa vecka när det är öppet för att anmäla sig). En liten utlandsresa för bara några hundralappar är inte fel, dessutom med trevligt sällskap =). Sedan är planen att kanske planera lite och handla inför helgens kalas. Vi ska fira att sonen fyller år i nästa vecka.
Sonen har för första gången inte haft något höstlov, sådant finns visst inte på högskolan han har dock inga föreläsningar imorgon så nu är han iväg för att äta ute med några kompisar.
 
Hit Counter
Free Counter