Kimmietid

oktober 09, 2012

Inte så intressant, snarast självklart

Utbildningen idag var inte så kul men den blev kortare än väntat och det var skönt. Det handlade om grejer som man klarar ändå så länge man har lite sunt förnuft.
Jag fick gå på "fel" dag de som har samma uppgifter som jag gick igår men då kunde jag ju inte. Men jag stötte ändå på en trevlig kollega som jag inte visste skulle dit så det var ju ett litet plus.
I övrigt är jag trött som vanligt, jag har ju fått hjälp och det är bra men det är rätt krävande. Innan kunde jag rusa runt och försöka fixa allt själv nu ska jag lära upp någon som är där tillfälligt och det tar mycket tid. Hon är ju dessutom en mogen kvinna som ställer enormt mycket frågor och kräver mycket av mig. Förhoppningsvis blir det lite lättare när hon kommit in i några uppgifter lite bättre.

3 Comments:

  • At 2012-10-09 19:34, Anonymous oskrivnablad said…

    Just nu tror jag att väldigt många skulle behöva ett sort intag av energi. Få mer ork helt enkelt.

     
  • At 2012-10-10 18:09, Anonymous Helga said…

    Jag kan tänka mig att det är krävande. Hoppas det blir till det bättre snart!

     
  • At 2012-10-10 18:34, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Vi får stoppa i oss lite extra vitaminer och försöka vistas ute lite när det ljust - kanske kan det hjälpa.

    Helga: Tack Helga, jag hoppas på det.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter