Kimmietid

oktober 08, 2012

Kanske sista grillkvällen

Har varit på utbildning idag, var på jobb den första timmen for sedan iväg för en annorlunda arbetsdag. Det har varit flera olika föreläsningar och en del grupparbeten.
Det var skönt att ha med flera av mina favoritkollegor där, detta var ett helt nytt område för mig.
Även imorgon ska jag på utbildning fast då bara under 3 timmar.

När jag kom hem lite tidigare än vanligt idag så blev det ett pass på promenadbandet, har varit lite småslarvig sista tiden så skärpning på gång. Gick igår också.
När jag var nästan klar kom sonen hem och då drog han fram Cross-Trainern och satte igång han också. Efter jag duschat var solen framme och vi kom fram till att det kanske var läge för en sista grillkväll. Vi har grillat kycklingfilé och Halloumi, det var rätt kallt och blåsigt att stå där mot slutet men gott blev det.

2 Comments:

  • At 2012-10-09 13:22, Anonymous Helga said…

    Vi har också grillat bra länge. Kanske blir det ännu någon gång i höst. I fredags innan frissan satt jag ute o fikade på ett café. Solen sken och det var riktigt skönt mot väggen!

     
  • At 2012-10-09 17:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Man får passa på så länge det går. Idag har vi riktig höst här, blåser och är kallt och regnskurarna avlöser varandra.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter