Kimmietid

oktober 16, 2012

Ikväll kommer mina gamla kompisar

De som hängt med sedan barndomen. Jag förberedde lite igår så vi ska kycklingspett, klyftpotatis, rostade grönsaker och sallad. Lite goda kalla såser till det så blir det bra. Sedan har jag bara köpt lite cookies och choklad att ha till kaffet får se om det blir en liten gnutta fusk eller om jag håller mig duktig. Maten går ju bra så länge jag skippar potatisen.

Dagen har varit aktiv, mycket att göra och jag blir verkligen trött i huvudet av att det just nu aldrig är tyst på kontoret. Min hjälp är duktig och faktiskt trevlig också men otroligt pratsam och vetgirig. Blir lite tröttsamt när jag knappt kan gå på toaletten utan att bli tillfrågad vart jag ska och om hon kan följa med =).
Men det bli nog bättre med tiden.

Nu ska jag greja i köket.

 
Hit Counter
Free Counter