Kimmietid

oktober 14, 2012

Alla dessa datum

Jag och mina två äldsta vänner har försökt få ihop en träff, det har bollats datum fram och tillbaka i ett par veckor. För två veckor sedan hittade vi en kväll då vill alla kunde. De ska komma hit och jag skrev ner datumet. Jag skrev ner Onsdag i denna vecka. Hade börjat lite smått att tänka på vad jag ska bjuda på och ikväll så skickade jag iväg ett mail, att de skulle bli kul att ses på Onsdag och vilken tid de var välkomna.
Fick snabbt ett svar, men bestämde vi inte Tisdag? Djupdykning i mailkorgen och visst hade vi bestämt Tisdag =). Tur att jag inte skickade mailet imorgon kväll då hade det blivit stressigt. Så nu har jag grävt fram en massa kycklingfilé ur frysen så jag imorgon kan förbereda kycklingspett.

Veckan i övrigt innehåller tandläkarbesök, inte så kul men ett nödvändigt ont.

På fredag blir det ännu en träff med väninnor denna gång med gänget jag hängt ihop med sedan 18-års åldern. Ska bli kul! Denna gång ska vi hem till en väninna så då behöver jag inte tänka ut något bara njuta =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter