Kimmietid

oktober 26, 2012

Kul dag på jobb

Idag har vi haft "spontanmaskerad" på jobb så himla kul. Jag var häxa och kreativiteten har flödat det fanns allt från figurer från Star wars, pirater, kvinnor klädda som män, underligheter där man bara satt på sig allt konstigt man hittade hemma i garderoben - skitkul. Förmiddagen tillbringades i möten men resten av dagen har jag mestadels bara njutit av att vara på en arbetsplats där det är så högt i tak. Vi har skrattat, blivit fotograferade och utlagda på hemsida och bara haft så kul. Rätt kul att sitta på seriöst personalmöte där i varje fall hälften såg helt tokiga ut =).

Nu är det helg igen och även det är positivt. Jag ska nog börja baka lite inför nästa helg då vi ska fira att min fina son fyller 19 år.

Hurra för fredag!

3 Comments:

  • At 2012-10-28 12:40, Anonymous oskrivnablad said…

    Låter ju som en riktigt rolig arbetsdag :-) Hoppas helgen har varit bra den med.

     
  • At 2012-10-28 17:22, Anonymous Helga said…

    Oj, det var ju en kul grej att göra på jobbet!! Så din son fyller snart. Båda mina ungar fyller nu snart också. Den ena fyller 20 i dec och den andra fyller 18 i jan.

     
  • At 2012-10-30 17:18, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Jättekul var det =).

    Helga: Riktigt skoj, snacka om förvånade besökare när de möts av en häxa =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter