Kimmietid

november 04, 2012

Kalasdags

Idag ska vi fira sonens nittonårsdag, han fyller inte förrän på Tisdag men idag är en bättre firardag. Min syster med familj, sonens pappa och Hossan kommer hit vid 15-tiden.
Jag har fixat så långt det går för stunden ska bara värma mat och göra klyftpotatis.
Vi ska ha kycklingspett, köttfärsspett, klyftpotatis, coleslaw och sallad.
Så har jag bakat sonens favorittårta, Carrot cake.
Han ska även få sina presenter idag, han ville det eftersom han börjar tidigt på tisdag och kände att det var roligare idag.
På själva födelsedagen ska vi gå ut och äta, bara sonen, hans pappa och jag.

2 Comments:

  • At 2012-11-05 08:15, Anonymous Helga said…

    Vad kul med fest! Vi hade också lite fest i helgen med släkten men det var "bara" fikabjudning. Grattis till din son som börjar bli stor.

    Vår dotter har haft besök hela lovet av en kille som nyligen fyllt 19. Han kommer från Berlin.

     
  • At 2012-11-09 13:24, Anonymous Pisan said…

    Hoppas ni hade ett fint kalas och så önskar jag dig en fin helg! Kram! ♥

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter