Kimmietid

december 16, 2012

Klapparna nästan klara

Så har tiden sprungit iväg igen, det är hektiskt på jobb lär nog bli en del övertid denna veckan. Så det känns bra att jag bara har en julklapp kvar, slog in alla som redan är köpta igår så det är också gjort. Hemmet är julpyntat och granen klädd.
Idag ska jag göra lite julgodis, det blir inte så mycket i år eftersom vi ska fira hos min syster.
Sonen är inne i en tentaperiod och pluggar som bara den, den första har han klarat med bra resultat känns skönt.
Ska hinna med en utekväll är det tänkt denna veckan också med ett par kollegor, blir säkert trevligt.

2 Comments:

  • At 2012-12-16 09:39, Anonymous Pisan said…

    Jo du, tiden springer verkligen iväg. Jag har också bara lite julklapperi kvar, 2 st. Julgodis är gott, det är ju alltid uppskattat också. Hoppas du får en riktigt kul utekväll. Ha en fin tredje advent vännen! Kramisar! ♥

     
  • At 2012-12-16 15:42, Anonymous Helga said…

    Skönt att ha det mesta gjort! Jag har en födelsedag att fira (sonen 20) först. Han fyller den 23:e men vi ska ha gäster den 21:a.

    jag tror att klapparna är klara. Ska kolla en gång till så jag inte missat ngt.

    Julgranen, pyntandet och mat/ godis fixar vi efter födelsedagsfesten...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter