Kimmietid

februari 03, 2013

Söndag

Vi ska vara lite familjen tvärs emot och äta tacos på en söndag, det är väl annars rätt standard på fredag eller lördag hos många. Eller jag äter ju egentligen tacos utan tacos, sallad med kött och salsa och creme fraiche - det bästa är att jag tycker det är mycket godare. Jag var less på tacos tidigare men sonen älskar det.

I helgen har Hossan varit här vi tittade på melodifestivalen igår, tyckte det var en usel omgång hoppas det kommer bättre låtar framöver.
Idag har jag varit ute och köpt mig nya jeans, vanlig sysselsättning numera - allt blir för stort hela tiden =). Blir dyrt men det är det värt. Köper inte alltför dyra jeans på KappAhl så här långt när jag är helt i mål ska jag unna mig ett par riktigt fina har jag tänkt mig. Plus att jag skulle vilja ha en läderjacka då också. Så har jag varit ute och gått i nästan 2 timmar, strukit tvätten, sonen har varit i väg och fikat med någon tjej, han ville inte ha för många frågor om detta kände jag =).

Kanske ska ta mig en filmkväll ikväll, har några stycken liggande som jag inte sett så det kan väl vara mysigt.

Hoppas ni haft en fin helg.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter