Kimmietid

juni 27, 2013

Så var det Torsdag

Lustigt hur man reagerar, har kört på i 110 i flera månader och visst har jag varit trött men inte så farligt. Nu när lugnet börja lägra sig på jobb så kommer raset - känner mig helt slut. Har varit så fokuserad att jag inte riktigt haft koll. Ett par veckor till i ett mer normalt jobbtempo sedan är det dags för semester. De senaste dagarna har varit rätt mysiga, det lilla gäng som finns kvar på jobb har ätit frukost, lunch samt druckit eftermiddagskaffe tillsammans - normalt för mig är att ta lunch men inga andra pauser - lunchen har dessutom blivit dubbelt så lång ett par gånger. Vi sitter och snackar, skrattar och har det gott.

Nu hoppas jag på att vädret stabiliserar sig inom kort, här är det molnigt och regnigt ena minuter för att sedan vara sol och varmt ett tag.
Men det är väl typiskt svenskt sommarväder. Hoppas ni har det skönt!

2 Comments:

  • At 2013-07-05 10:38, Anonymous Helga said…

    Det låter som du behöver det här lite lägre tempot! Härligt! Hoppas semestern blir fin också...

     
  • At 2013-07-05 16:47, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är säkert nyttigt men lite svårt att plötsligt växla om =).
    Hoppas du har det fint.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter