Kimmietid

juli 09, 2013

2 dagar till semester

Åh så skönt det ska bli, har varit tungt denna vecka att ta sig ur sängen. Tröttheten har slagit till totalt dessutom har vi gått från total stress till totalt lugn. Lite svårt att växla över från en extrem till den andra.

Igår var jag och tränade efter jobb och idag blev det en liten tur till affären efter det har jag bara slappat. Imorgon tänkte jag träna igen och på torsdag ska jag till min systers lägenhet efter jobb och vattna blommor. Sedan har jag semester =)!

Hossan och jag har planer för fredagen som jag ser fram emot hoppas vädret håller i sig.

2 Comments:

  • At 2013-07-10 16:56, Anonymous oskrivnablad said…

    Hoppas du får en härlig semester nu när du väntat så länge på den :-) och ha så skoj på fredag!

     
  • At 2013-07-10 16:58, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Blir härligt oavsett att bara koppla av - men lite fint väder och sol hade varit kul.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter