Kimmietid

juli 16, 2012

Kärleksdikter

Inte ofta jag köper en bok med kärleksdikter =), men det har jag gjort idag. Brudparet vi ska fira om ett par veckor har önskat sig pengar till en resa i present så det kommer vi att överföra till ett konto men jag vill ju inte dyka upp tomhänt så därför tyckte jag att det kunde vara lite romantiskt =). Denna bok och ett fint kort har jag varit och köpt i bokhandeln nu på förmiddagen. Igår fick vi faktiskt så pass skapligt väder att vi kunder grilla på kvällen och det var som alltid mysigt och gott. Vaknade imorse (tja 09,50) av att det ösregnade men nu har solen hittat hit igen, hoppas att den kan stanna ett tag hade gärna suttit på uteplatsen i solen i eftermiddag. Nu kör jag några maskiner tvätt och sitter här med min kaffekopp. Sonen har fortfarande inte kommit upp ur sängen =).
 
Hit Counter
Free Counter