Kimmietid

juli 14, 2012

Usel på inlägg

Kan ha med semesterlathet att göra =), sen sist har jag njutit av lata sköna semesterdagar i en vecka nu. Njuter till fullo trots att vädret är väldigt omväxlande, mycket regn som kommer väldigt plötsligt, sol en stund mellan skurarna men jag njuter oavsett - ledigheten är välbehövlig och SÅ skön. Har hunnit bli ett år äldre sedan sist =), hade lite födelsedagskalas med Hossan, min syster och sonen. Lite mat, lite vin och mycket snack - trevligt! Igår var jag ute med f.d kollegan på after work. Blev en lite snack och ett par glas vin - trevligt. Sonen har kommit in på Högskolan han sökt till, förstahandsvalet t.o.m så han är glad och jag med honom. Nu ska jag fortsätta njuta av semestern, har inplanerat lite roligheter i nästa vecka också så det känns bra =).

2 Comments:

  • At 2012-07-16 10:39, Anonymous helga said…

    Visst är det skönt med den oplanerade tillvaron... Njut!!! Grattis till dig också!

    Bra att din son kommit in på sitt förstahandsval - vilken kille!

     
  • At 2012-07-16 11:59, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är underbart att ta dagen som den kommer. Tack för gratulationen och ja det är jättekul att han kommit in på det han mest av allt vill.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter