Kimmietid

juni 16, 2012

Långhelg

Så var studenten avklarad och allt gick alldeles lysande, han var glad och nöjd och en massa av hans fina vänner var här och firade med oss, och några vuxna vänner och släkt så klart. All mat blev god och tårtan vi beställt var jättefin! En bra dag helt enkelt. Han fick fina presenter, från mig och hans pappa fick han pengar och en del glas att börja samla på. Sen fick han mera pengar, en stor låda med ett stort bestickset som var supersnyggt, en Jamie Oliver stekpanna, snygg Orreforsvas och lite annat smått och gott =). Han var jätteglad! Igår blev en dagen i vilans tecken för mig, jag ägnade större delen av dagen till att bara koppla av. Har inte precis skött min diet dessa dagar men idag har jag i varje fall varit ute och gått en runda. Nu är det bara en vecka kvar tills sonen ger sig iväg på första utlandsresan där ingen förälder är med, det blir nog spännande (och lite oroligt för mig). Han ser verkligen fram emot det. Nu ska han ut och köpa skor och jag ska nog dra fram strykbrädan och ta tag i det.
 
Hit Counter
Free Counter