Kimmietid

juni 04, 2012

Sommaren kom tillbaka!

Det känns trist med detta väder, så många som nu börjar ta studenten. Vi har ju lite tid kvar det är först i slutet av nästa veckan sonen tar så man kan väl hoppas men det är trist att det fina, varma tycks ha rymt. Festen hos min syster i helgen var superkul, min son tittade lite frågande på mig när jag kom hem sådär halvfyra på morgonen =). Det är oftast mer hans jobb att komma hem så dags. Människor som jag inte träffat på evigheter som är jättetrevliga var där så kvällen blev väldigt lyckad. Igår blev därför en trött dag men jag såg till att gå en extra lång promenad efter att ha fuskat från dieten på lördagen, var i ärlighetens namn rätt avslagen - är dåligt tränad på att dricka flera drinkar =) - det var det värt! Idag har det varit fullt upp som vanligt och på Onsdag är det en ledig dag igen. Ha det gott och så hoppas vi på att solen kommer tillbaka mycket snart - senast till på fredag här i Skåne när det firas student hemma hos Nena och redan imorgon i Uppsala när det firas hos Helga =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter