Kimmietid

juni 07, 2012

Snart studentmottagning

Tjatar hela tiden om stressen på jobb och idag har varit nära rekordet. Blev nog lite för bra, har inte hunnit äta och varit så upptagen att jag inte känt någon hunger. Ett par veckor till sedan bör lugnet infinna sig. Ikväll ska jag och sonen och sonens pappa på studentmottagning. Flera av sonens kompisar tar studenten idag men två av dem har vi känt sedan förskoletiden föräldrarna bjöd med oss också. Blir säkert trevligt, sedan lär jag somna kvickt - imorgon är en ny dag på språng och får jag inte ihop allt så kan det hända att jag får jobba en del i helgen också men det hoppas jag slippa.

2 Comments:

  • At 2012-06-07 19:45, Anonymous helga said…

    Kul med en sån festlig dag för ungdomar man känner. Hoppas du försöker dra i handbromsen lite så du får äta under dagen åtminstone...

     
  • At 2012-06-07 22:00, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jättekul för härliga ungdomar, blir glad för deras skull och för att de sköter det så snyggt. Nu har jag fått mat så det räcker och blir över och trevligt sällskap på det.
    Vet att ruschen har sin begränsning så då kan man rusa fram ett tag till =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter