Kimmietid

juni 11, 2012

Måndag

Så var det Måndag igen och stressen har lättat lite, bestämde mig på Söndag förmiddag att gå till jobb ett tag och det hjälpte något oerhört. Jag fick sitta helt ifred och jobba några timmar och hann med så otroligt mycket när jag fick vara ifred och jobba undan. Så idag kändes det lite lättare att komma till jobb, vaknade inte med en klump i magen och nästan andfådd som jag gjort ett tag nu. Stressen finns överallt, en kollega började gråta när hon fick höra att hennes barn fått feber och hon var tvungen att gå ifrån och hämta, oron för hur hon skulle hinna lösa allt på jobb blev för stor. När jag kom hem fixade jag en omgång till med matlagning inför studenten, nu har jag förberett allt som kan förberedas, resten ordnar sig. Sonen är riktigt taggad inför sin stora dag!

1 Comments:

  • At 2012-06-12 14:31, Anonymous -Nena- said…

    Aldrig roligt när ens barn bli sjukt och man har massor på jobb =(

    Skönt att du hunnit med allt som kan förberedas inför studenten och jag förstår att sonen är taggad =)
    Såg ju hur dottern var ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter