Kimmietid

juli 02, 2012

Sista arbetsveckan innan semester

Jag längtar riktigt nu efter att bara vara och göra vad som faller mig in =). Har inget direkt spännande inplanerat men det ska bli så skönt! Ska också bli skönt att få hem sonen som kommer hem på Torsdag, han har det jättebra och efter att ha varit på badort nu hela tiden så ska de sista dagarna tillbringas i Istanbul - låter spännande. Idag har jag äntligen också fått känslan att det är ok att gå på semester, det har lugnat sig ordentligt och jag har lyckats komma rätt bra ifatt! Idag fick jag löst ett problem som gjort att jag vaknat orolig på nätterna - det visade sig som väl var att det inte var jag som var helt dum utan spärrar i datasystemet gjorde att det jag var tvungen att fixa helt enkelt var omöjligt. Nu fick jag hjälp att ta mig runt spärrarna och det hade jag aldrig kunnat lista ut själv =). Just nu har vi riktig sommarvärme här i Malmö och den får gärna stanna kvar, sonen kommer nog ändå att tycka det är svalt och skönt efter de över 40 graderna de har i Turkiet. Hoppas ni har en skön sommar!

4 Comments:

  • At 2012-07-06 12:19, Anonymous oskrivnablad said…

    Hoppas du också får en riktigt fin semester :-) och Istanbul lät spännande. Kul att få hem honom och höra om allt :-)

     
  • At 2012-07-07 16:30, Blogger Kimmie said…

    Tack detsamma!

     
  • At 2012-07-09 14:00, Anonymous helga said…

    Skönt att resan funkat bra för sonen - jag minns min oro när min son reste första gången med kompisar.

    Nu är vår dotter i Tyskland på språkresa men där finns det ju ledare.

    Hoppas semestern är skön. Min är snart slut...

     
  • At 2012-07-09 15:04, Blogger Kimmie said…

    Helga: Han har haft det jättekul!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter