Kimmietid

juli 09, 2012

Första semesterdagen

Så härligt, 4 långa lediga veckor framför mig =). Har startat min semester med en shoppingdag =), har varit runt i väldigt många butiker och tittat efter någon snygg klänning att ha på mig på systersonens bröllop. Efter att ha drällt runt överallt så slutade det med att jag köpte den första jag hade sett som jag tyckte om. Jag hade ställt in mig på att jag ville ha ljusgrön eller ljusblå klänning men det fanns inga som inte såg ut som strandklänningar så det blev en i mörkrosa med lite lila inslag. Blev nöjd trots att färgen inte blev som jag tänkt mig. Det är några veckor tills det är dags men jag ville inte riskera att jag skulle springa runt i halv panik sista veckan. Nu ska jag bara njuta av ledigheten =)

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter