Kimmietid

juli 19, 2012

Härliga semester!

Vad gott det är att var så totalt avkopplad!! =) Igår var jag och Hossan och lyssnade på en av våra ungdomsidoler och han var riktigt BRA =). Man blir lite tonåring igen när man sitter där före konserten och den gamla idolen dyker upp ett par meter bakom - bara sitter där och försöker snacka normalt, ha ha. Jag lyckades dessutom med att be honom flytta sig när han stod i baren under pausen (såg inte vem det var) - fniss, han stod med ryggen emot och var faktiskt i vägen =). Vi hade en mysig kväll. Hossan skulle varit här ikväll också, min plan var att bjuda hem tjejgänget ikväll men det gick inte så bra så där mitt i sommaren, 2 var på annat håll - Hossan mådde inte bra igår utan körde på ren envishet - så vi blev bara 2 - men vi hade en mysig kväll =). Väninnan ikväll ville ha med mig till kallbadhuset på nakenbad, men jag är lite blyg ibland så det klarar jag inte av =) det hade väl gått ann med nära vänner men inte sådär bland främmande människor!

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter