Kimmietid

februari 12, 2012

Söndag, snö och tacokväll

Idag vaknade man upp till en vit omgivning, det har snöat en del och det har lagt sig.
Inte lönt att klaga eller gnälla över detta, är istället glad att jag sluppit eländet så här länge. Har kollat upp buss-tiderna för imorgon så jag är redo.
Inatt kom sonen hem klockan 3, han var här i närheten hos en kompis och de hade varit ett gäng som suttit och tittat på 3 filmer på raken - hur orkar man det? =)

Idag har jag och sonen båda bara varit hemma, jag har varit en snabb runda till ICA men annars inget. Ett träningspass har det blivit, känner fortfarande att det är lite förkylning i kroppen men ville verkligen röra på mig. Ikväll ska vi äta tacos, detta på sonens begäran =)

2 Comments:

  • At 2012-02-12 18:37, Anonymous oskrivnablad said…

    Ja hur orkar man det?? =) Jag är glad om jag håller mig vaken genom en film ;-)
    Kan ha med åldern å göra men det säger vi inte högt ;-)

     
  • At 2012-02-13 19:47, Blogger Kimmie said…

    Oskrivna blad: Kan det vara så att åldern spelar in =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter