Kimmietid

februari 02, 2012

Imorgon är det FREDAG

Så härligt, det blev en tidig morgon idag också. Kollegan ringde mig igår kväll och behövde lite tid på morgonen för att besöka sina barns skola så vi tog varandras arbetstid. När jag kom till jobb kom jag på att vi skulle iväg på ett möte under morgonen på annan plats och SMS:ade kollegan som precis som jag glömt detta. Hon fick snabba upp det hon behövde göra en del och sedan fick vi skjuts av en annan kollega till mötet. Där fick jag träffa en hel del nya personer som jag kommer ha att göra med mycket när jag tar över kollegans uppgifter helt.

Den tidiga morgonen gjorde att jag också slutade lite tidigare och det gav mig ett tillfälle att fara till ett köpcenter där jag behövde nya handskar (mina favoriter gick sönder denna veckan). Sen behövde jag strumpor och trosor och hade turen att få tag i allt. Dessutom hade de extrapris på "Bodybutter" som doftade underbart och det kunde jag inte motstå. När jag kom hem blev det ett pass på promenadbandet och sedan har vi ätit fiskmiddag och nu tittar jag på Lyxfällan samtidigt som jag sitter här =).

Fredag på gång!!!

2 Comments:

  • At 2012-02-03 09:55, Anonymous helga said…

    Tur att du kom på att ni skulle på det där mötet...

    Ha en skön helg! Jag börjar jobba idag ;)

     
  • At 2012-02-03 23:41, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja det var tur att jag kom på det hade varit hemskt pinsamt annars.
    Ha det bra du med trots att det är jobbhelg.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter