Kimmietid

januari 22, 2012

Det blev en vardagsrumspromenad

Kändes skönt sedan att ta en dusch och njuta av lugnet i en nystädad lägenhet. Nu är det Söndag igen och jag ska snart sätta igång och stryka högen med tvätt. En runda till ICA får det också bli, ladda upp med vad som behövs inför starten av den nya veckan.

Från och med Februari så börjar antagligen min kollega att jobba deltid på sin nya arbetsplats och deltid med mig så mycket snart får jag känna på att hantera allt själv.
I slutet av februari har jag två utbildningsdagar som ger mig rätten att själv hantera det program som jag ännu inte kan helt (har precis börjat lära mig) det blir en utmaning. Dessutom försvinner en person till från jobb, vi är nu 4 personer i rummet på jobb + en femte som kommer och går lite. Från Mars är det två mindre. Tja jag kan ju bre ut mig när jag har två skrivbord =).

4 Comments:

  • At 2012-01-23 18:00, Anonymous oskrivnablad said…

    Jag skulle vilja ha en bra crosstrainer hemma framför TVn :-)
    Promenerar gör jag varje dag med barnvagnen ;-)

     
  • At 2012-01-23 19:11, Blogger Kimmie said…

    Oskrivna blad: Har en crosstrainer också men den har jag blivit trött på - min son använder den nästan dagligen istället.

     
  • At 2012-01-24 09:52, Anonymous helga said…

    Verkar perfekt att kunna träna hemma. Mycket på jobbet nu ser jag - vad duktig du är!

     
  • At 2012-01-24 22:11, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är riktigt skönt tycker jag att träna hemma.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter