Kimmietid

januari 14, 2012

En bra Lördag

Har haft en riktigt bra dag så här långt. Sov först länge och när jag ätit frukost så tog jag min cykel och begav mig ut i något så ovanligt som solsken =). Det blev först ett besök på ett köpcenter som ligger relativt nära, jag hade fått SMS om 20% rabatt på reapriser på KappAhl och tänkte att man kan ju alltid titta. Hittade en blus jag tittat på innan men då var jag lite osäker på om färgen var praktiskt alltså hur mycket jag har som passar till men nu var den först nedsatt från 300,- till 200,- och sedan 20% på det så jag köpte den. Till det priset gör det inget om den bara passar till något par byxor. Hittade inget mer men det var så härligt att vara ute i solen så jag lämnade bara av blusen och cyklade vidare till annat köpcenter lite längre bort och hittade på KappAhl där en tunika som kan vara lite till att vara fin i även på den blev slutsumman 160,- - mycket nöjd två plagg för 320,- kan man inte klaga på =).
Sedan blev det ett besök på Lidl också när jag ändå var ute och for.

Ett pass på promenadbandet har hunnits med och ett varv med dammsugaren. Sonen och jag har ätit hemgjord pizza innan han stack iväg och träffade kompisar - trodde ett kort tag att han skulle vara hemma ikväll men i det stora gänget av vänner finns det alltid några som vill träffas =).

3 Comments:

  • At 2012-01-16 10:33, Anonymous helga said…

    Vad roligt med såna fynd! Härligt med lite sol på nosen också!

     
  • At 2012-01-16 12:41, Anonymous oskrivnablad said…

    Mysigt det lät med en cykeltur i solen... lite vårkänsla fick jag allt :-) Att sen på det hitta lite bra köp är en stor bonus.

     
  • At 2012-01-17 18:33, Blogger Kimmie said…

    Helga & Oskrivna blad: Jättehärligt med sol - mer av den varan tack.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter