Kimmietid

januari 04, 2012

Fortsatt njutning

Imorse sov jag till 20 över 10. Jag är avkopplad som bara den =). Idag blev det där besöket på Rusta av, jag laddade upp med 10 styck smoothies/shakes från Naturdiet.
Tänkte så småningom byta ut en måltid per dag mot detta och då också äta sunt såklart på övriga måltider. Får se när jag kommer igång de var hållbara till Augusti så jag ska nog hinna med =). Det blåser full storm IGEN här i Malmö och jag flög till affären men fick kämpa rejält för att komma hem.
Resten av dagen har jag tränat (flera dagar i rad nu) och läst - fick boken om Zlatan i julklapp av sonen. Sonen var iväg ett tag under dagen och kom sedan hem tills vi skulle äta middag tillsammans. Han är fortfarande hemma så det blir nog den första kvällen på jullovet som han inte är iväg med kompisarna. Stormen avskräcker t.o.m dem.
Igår lagade han middag till oss, och stack sedan iväg på bio med ett gäng kompisar.

Imorgon är jag hembjuden till en kollega på kvällen, hoppas det slutar storma så mycket innan dess.
 
Hit Counter
Free Counter