Kimmietid

december 20, 2011

Bra dag....

....ryktet säger (men vi vet egentligen inte) att de som rånade sonen och hans vänner åkt fast, vi får vänta och se om vi får bekräftelse på detta. Vi får se vad som händer.
Om det är rätt har de mycket på sitt samvete.

Sonen gjorde sin (i grupp) presentation av ett stort projektarbete idag i skolan och kände att det gick bra =).

Mitt i all superstress på jobb så har det hela gått superbra, jag och kollegan har funkat som ett riktigt radarpar de här dagarna. En fixar det ena medan den andra gör nästa del utan att vi knappt behöver kommunicera =). En som kom in för att hämta uppgifter från oss och som varit runt halva stan innan sa att vi var definitivt nummer ett vad gäller att vara effektiva och underhållande =) - vi har haft väldigt kul mitt i allt - och spelat fåniga jullåtar samtidigt.

Allt inför julen börjar falla på plats, för mig gör det mycket att jag som är lite kontrollfreak har skrivit mina listor av vad som behöver göras vilken dag. Det är lita städande, lite shopping - viss mat och dryck, och en del matlagning såklart som står på listorna.

Börjar se fram emot julfirandet =)

5 Comments:

  • At 2011-12-21 02:18, Blogger Hossan said…

    Det var en gång en liten gris och den sjöng: det är inte snön som faller, det är nån annans mjäll! GOD JUL, GOD JUL!!!! Kommer du ihåg? :D

     
  • At 2011-12-21 18:43, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ha ha, ja!

     
  • At 2011-12-21 18:45, Anonymous Helga said…

    Skönt om det reder ut sig med skurkarna. Man ska inte få göra sånt ostraffat. Full fart på jobbet o hemma hos dig ser jag. Samma här men fr o m idag har jag semester...

     
  • At 2011-12-21 20:05, Blogger Kimmie said…

    Helga: Härligt med semester, jag ska jobba imorgon också sedan är jag ledig på fredag =)

     
  • At 2011-12-22 22:20, Anonymous -Nena- said…

    Har inte kunnat kommentera sista dagarna (hoppas det går nu)

    Hemskt med rånet och tur att ingen blev skadad och jag hoppas verkligen att de har åkt fast.

    Annars brukar jag ha listor på allt som ska göras men i år har jag inte haft det och i början var det jobbigt men nu har jag fått inse att har jag missat något så komme julen i alla fall och jag kan inte göra något åt det ;)


    Önskar er en riktigt God Jul

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter