Kimmietid

december 05, 2011

Träningen piggade upp

Har haft en riktigt intensiv dag på jobb, supermycket att göra. Både jag och kollegan har legat i ordentligt. Var jättetrött när jag gick därifrån men eftersom jag hade mycket mat kvar från igår när vi hade Enchiladas till middag så tänkte jag att det var bra tillfälle att ställa mig på löparbandet och köra ett pass även idag (tredje dagen i rad). Och nu efter träningen och duschen så känner jag mig mycket piggare. Jag är verkligen glad och nöjd att jag köpte den där maskinen =).

Hoppas ni har en bra Måndag.

2 Comments:

  • At 2011-12-05 20:04, Anonymous Helga said…

    Sån eller en träningscyel skulle jag också vilja ha här vid TV:n... Smart!

     
  • At 2011-12-05 20:24, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag gillar den verkligen, det blir så enkelt =), träningscykel är också bra men eftersom jag cyklar överallt så tänkte jag att det blir lite omväxling på detta sätt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter