Kimmietid

november 23, 2011

Det rullar på...

...var lite halvgalen imorse och före sju stod jag och hängde upp gardiner i vardagsrummet =).
Jag blev klar lite extra snabbt så jag tänkte varför inte? Sen när jag kom hem ikväll blev det en sväng till ICA, sedan fixande med middagen samtidigt som jag renbäddade sängen och gjorde iordning den "manuella" adventsljusstaken (med detta menar jag den med stearinljus och mossa m.m). Sedan blev det ett tags vila och nu har jag precis avslutat ett träningspass på mitt löparband.
Nu känner jag mig skönt slö i både kropp och skalle =). Hoppas lite på att det här med att röra på mig kan hjälpa mig med att jag ibland har svårt att sova.

2 Comments:

  • At 2011-11-25 09:39, Anonymous helga said…

    Aldrig att jag skulle sätta upp gardiner så tidigt - då är jag halvdöd ;)

     
  • At 2011-11-25 16:19, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det brukar jag också vara men just då kände jag mig pigg och de var framplockade och redo =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter