Kimmietid

november 12, 2011

Bästa TV:n

Så mycket bättre! Den som kom på den idéen för lördagsunderhållning borde vinna massa priser!
Måste säga att det är mitt favorit tv-program alla kategorier.
Första året var lite vassare men det var nog för att det var helt nytt. Helt ljuvligt att se deras kreativitet och hur mycket de måste lägga ner på att göra en fin tolkning.
Tyckte att min gamla tonårsfavorit Tomas Ledin var superbra ikväll, dessutom var han rolig och charmig under aktiviteterna. Sen var Laleh jätteduktig och Mikael Wihe gjorde en fin tolkning, har ett roligt personligt minne av honom. När sonen var runt 3 år gammal så var han nästan löjligt pratsam och social. Vi var i en matbutik och när jag kikade i frysdisken hör jag sonen diskutera med någon och kollar vad som händer, då sitter Mikael Wihe på huk och har ett intensivt samtal med min son - det pågick en bra stund och sedan reser sig de båda. Wihe säger - cool kille du har och går vidare. Gulligt gjort.


 
Hit Counter
Free Counter