Kimmietid

november 12, 2011

Orkeslös

Vet inte vad som händer om jag kanske har någon bacill i kroppen men jag har varit totalt orkeslös idag. Var trött redan igår och somnade på soffan, gick sedan och la mig och sov gott. Vaknade vid 6 på morgonen och trodde jag skulle gå och jobba men så var det inte som väl var. Efter att ha druckit lite vatten och läst en stund somnade jag igen och vaknade vid 10,40.
Jag brukar alltid storstäda på helgen då sonen är hos sin pappa men jag kände att jag verkligen inte orkade, dessutom fanns det inget stort behov av städning eftersom jag städade en hel del förra helgen före festen och sedan småstädade lite till inför besök av min vänner i veckan. Jag har gjort lite småsaker och tog dessutom en cykeltur till city där jag besökte några butiker.
När jag kom hem var jag så trött att jag funderade på att sova en stund (det gör jag ALDRIG) men det blev en stund på soffan med bok istället.
Nu känner jag mig trött igen, det får bli en lugn kväll på soffan och så hoppas jag att energin återvänder tills imorgon.

Ha en skön Lördagskväll!

 
Hit Counter
Free Counter