Kimmietid

november 09, 2011

Nu är det nervöst

Fick idag ett erbjudande om förlängning på min arbetsplats fram till 31 mars, sedan ska omorganisationen vara klar och det ska vara klart hur mycket personal som ska finnas. Chefen vill att jag skriver på när han kommer in för ett möte på Fredag. Det jobb jag var på intervju för har inte hört av sig så jag tänkte att jag får maila i varje fall eftersom jag trodde att jag var avskriven där då beslut skulle ha fattats i början på veckan. Fick svar på mailet (trots att det skickades kvällstid) efter 5 minuter. De är fortfarande väldigt intresserade och jag ska få besked imorgon eller senast fredag morgon. Nu kan jag knappt sitta still, det blev lite jobbigt nu. I den bästa av världar fick jag fast anställning och bättre lön där jag är nu. Om jag får det nya jobbet får jag helt enkelt göra ett försök på mötet då jag skulle skriva på, behåll mig eller jag går. Usch, nu fick jag ont i magen!

Imorgon kväll kommer mina två gamla väninnor från skoltiden hit så då blir det trevligt med lite snack och mat i deras sällskap.

2 Comments:

  • At 2011-11-10 17:18, Anonymous Pisan said…

    Förstår att det känns pirrigt. Hoppas ni får det riktigt kul ikväll! Kramisar! ♥

     
  • At 2011-11-10 19:28, Anonymous Helga said…

    Oj, vilken situation!!! Hoppas det löser sig på bästa sätt!

    Hoppas du har en mysig stund med dina vänner...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter