Kimmietid

oktober 25, 2011

Sjuk kille

Stackars sonen mår inte alls bra =(. Jag har varit och laddat upp med slemlösande hostmedicin och näspray efter jobb idag. Han har vilat idag men han var vaken en hel del inatt, vilket resulterade i att jag också vaknade. Han hostade en massa och när man har sovrum vägg i vägg så hörs det.
Sen var han uppe och drack och tog Panodil och då vaknade jag också till. Så vi är trötta båda två.
Det bli absolut ännu en hemmadag för honom imorgon. Min dag har varit överaktiv så den har flugit fram.

Har haft lite mailkontakt med en f.d kollega de senaste dagarna och nu är de väldigt få kvar och de mår inte bra, blev glad för hans skull att han fått ett par intervjuer på andra ställen. Han har varit orolig att det skulle bli tufft då han är 55+. Han ska komma på "studiebesök" på mitt jobb en dag snart bestämde vi =). Blir kul att ses!
 
Hit Counter
Free Counter