Kimmietid

oktober 09, 2011

Vaknade med huvudvärk

Avskyr när det händer det brukar vara svårt att bli av med det då. Men ett par Panodil och några koppar kaffe senare kändes det bra. Jag tog en lugn morgon och läste slut Camilla Läckbergs senaste bok. Den var som vanligt bra! Sedan har jag varit på ICA och laddat upp med lite mjölk, frukt och annat vi behöver inför starten av en ny vecka. Köpte några nya växter också som jag planterat ihop i en avlång kruka som jag köpte för länge sedan men inte blev färdig att göra något med. Det blev fint =). Så har tvätten blivit struken och nu sitter jag och funderar på veckans middagsmeny, behöver frosta av frysen så jag försöker ta grejer därifrån till middagarna.
Hoppas ni har en skön Söndag!

2 Comments:

  • At 2011-10-09 21:41, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att det kändes bättre efter ett tag.

    Lite nya växter skulle vi också behöva här hemma, ser tomt ut i fönsterna just nu.

     
  • At 2011-10-11 18:56, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nya växter behövs lite då och då och ser så jättefräscha ut - jag behöver fler men det får bli en annan dag =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter