Kimmietid

september 29, 2011

Attackerad av konserv plus sommarvärme

Min fingertopp på viktigaste handen (i mitt fall vänster) har jag lyckats skada på en tonfiskburk =(.
Det är en känslig punkt men det läker väl snart. Fixade en gammal GI-favorit (gör inte många andra rätt på den punkten). En tonfiskröra med färskost, lite citronsaft och hackat kokt ägg.
Lunchen är i varje fall redo, jag har hängt fram kläder tills imorgon och känner mig snart redo för sängen. Idag har vi haft sommarvärme - cyklade hem iklädd blus och jeans - Skönt!

3 Comments:

  • At 2011-09-30 09:48, Anonymous helga said…

    Aj aj aj... kan göra riktigt ont om det är på "fel" ställe.

    Vad gott det lät med din GI-rätt!!

    Trevlig helg!

     
  • At 2011-09-30 13:20, Blogger -Nena- said…

    Aj aj det som gör så ont =(

    Ja riktigt varmt och skönt har vi haft det, hoppas det håller i helgen också.

    Ha det gott!

     
  • At 2011-10-02 11:28, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag gillar tonfisk =)

    Nena: Så underbar denna helgen varit, sommarvärme =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter