Kimmietid

september 06, 2011

Seg förkylning jag har fått...

....eller så är det jag som är otålig. Som det ser ut nu får det nog bli en dag till hemma imorgon men jag får se hur natten blir innan jag fattar det beslutet. På Torsdag behöver jag vara tillbaks på jobb för då ska kollegan på kurs hela dagen och en av oss måste vara där. Tänker att det ska nog gå, förhoppningsvis mår jag bättre då och om jag bara är lite halvkass så är det två dagar att jobba och det kan nog gå med hjälp av Panodil, Nässpray, Strepsils och en massa varma drycker.
Har blivit många timmar i sängen, läst ut en bok, tittat på en film och sovit.
Nu har jag hamnat i soffan igen, tänkte titta på Idol och passa på att lufta ur sovrummet ordentligt.

4 Comments:

  • At 2011-09-07 14:14, Anonymous Helga said…

    Trist att bli sjuk men man är ju ofta dålig nån gång per år minst... Hoppas du inte går tilbaka för fort nu bara.

     
  • At 2011-09-07 15:19, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, man får väl stå ut med att det händer ibland. Får se hur det bli imorgon - är lite bättre men långt ifrån bra.

     
  • At 2011-09-07 23:30, Blogger -Nena- said…

    Jag hoppas att du slipper en sådan seg förkylning som jag drabbades av.

    Ta hand om dig och krya.

     
  • At 2011-09-08 16:42, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hoppas jag med =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter