Kimmietid

augusti 20, 2011

En kul dag

Dagen igår var jättetrevlig vi bussades runt till diverse ställen. Starten var frukost utomhus och sedan ett besök på ett museum. Därefter for vi vidare och åt en gigantisk lunchbuffé med massor av jättegod mat. Jag fick ge upp inför dessertbordet det gick inte att äta mer, det fick bli en kopp kaffe till dessert. Sedan åkte vi vidare och fick lite fri tid där vi gruppvis gick åt olika håll, mitt lilla gäng strosade runt och det blev både en öl på pub och lite shopping.
Jag var rätt mör igår kväll när jag kommit hem igen. Men det var en lyckad dag tycker jag.

Sonen har pappahelg och var på Malmöfestivalens premiärkväll igår med kompisar. Han hade kommit hem ganska tidigt för det blåste halv storm och det blev lite jobbigt tyckte de.
Idag ska jag köra min storstädning + att jag ska tvätta. Det blir ingen festival för mig förrän på Måndag då jag har bestämt med ett par väninnor.

Ha en skön helg! På måndag drar skolorna igång igen och vardagen är tillbaka på riktigt.

2 Comments:

  • At 2011-08-21 08:28, Anonymous Pisan said…

    Ja du, nu börjar vardagen igen. Tycker jag faktiskt är lite skönt. Vilken härlig kick off dag ni fick. Låter kul. Önskar dig en fin söndag vännen! Kramar! ♥

     
  • At 2011-08-21 12:44, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Jag tycker också det är rätt skönt att komma in i vettiga rutiner igen. Ha en fin Söndag du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter