Kimmietid

augusti 13, 2011

Skönt med Lördag

Somnade på soffan igår, hade tänkt hålla mig vaken tills sonen kom hem men han blev sen =).
Vi hade bestämt att han skulle ringa innan han började bege sig hemåt. De var 4 killar så han var inte ensam. Så han ringde och väckte mig på soffan vid halvtvå då skulle de ta bussen hemåt - de hade varit hemma hos en av killarna. Så jag sa bara hej, allt väl och godnatt i stort sett när han kom hem också fortsatte jag att sova i sängen istället.

Idag har jag tvättid och har småstädat lite, denna helgen får det räcka med lite dammsugning och städning av toaletten. Har varit ute och cyklat en runda också och fixat en del ärenden.
Ikväll hoppas vi på att det inte blir regnigt, jag skulle väldigt gärna vilja grilla - vi får väl se hur det går.

Ha en skön helg!

2 Comments:

  • At 2011-08-13 19:25, Anonymous Helga said…

    Passande är en tonårsförälders lott... Kunde du somna om?

     
  • At 2011-08-13 23:38, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, jaq somnade så småningom men det blev för få timmar =) - sånt är livet som tonårsmamma.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter