Kimmietid

juli 29, 2011

Sjukt gott =)

Fredag idag och det känns härligt! Jag är i full gång med tvättberget, det blir så mycket mer tvätt när man jobbar känns det som - kläder byter man ju oavsett men det är mer t-shirts och enkla plagg vid ledighet. Sonen och jag firade att han hade sin sista arbetsdag idag med Pizza som kördes hem. Blev så besviken när den pizzeria vi nyligen börjat använda och som hade jättegod pizza inte längre hade utkörning så då blev det att testa något nytt. Jag chansade med ett ställe vi aldrig köpt på, ett där man kan beställa online vilket jag gillar - och det var ännu godare än från förra stället som vi tyckte var så bra =)! Då blev vi glada, jag tror den största skillnaden var oerhört fräscha råvaror, de hade dessutom en del av menyn som innehöll mer riktigt italienska pizzor och det gillas av mig. Man slipper den superfettiga känslan av den sortens pizzor - Mums! Ikväll ska tvätten göras klar och jag ska ägna mig åt soffhäng - sonen åt att spela online med kompisar.

Imorgon hoppas jag att det inte regnar hela dagen. Min ena svåger har opererats i ryggen i veckan och jag vill gärna hälsa på honom imorgon.
 
Hit Counter
Free Counter