Kimmietid

juli 19, 2011

Ännu en fin sommardag

Idag har det varit riktigt varmt =). Sonen var ute sent igår vilket gjorde att jag kom i säng väldigt sent och sen blev jag väckt av någon som tyckte det var en jättebra idé att börja borra eller något liknande klockan 08,20 - visst är det vanlig vardag men det är semestertider så lite hänsyn hade inte gjort ont.
Nåja, det blev promenad med MP3 i öronen istället för sovmorgon. Sedan inhandlades frallor och frukost åt jag på uteplatsen.
Förresten hittade jag och sonen en ny matta till hans rum häromdagen, han blev jättenöjd och den var på Rea och det tyckte jag om =).

På eftermiddagen hälsade jag på min syster i hennes stuga, där vi drack kaffe och snackade ett tag.
Sedan har jag grillat till mig och sonen ikväll blev det fläskfilé och Halloumi på grillen - mums!
Nu ska jag nog ta och titta på filmen "Svinalängorna" som jag hyrt.

Ha en fortsatt härlig sommar!
 
Hit Counter
Free Counter