Kimmietid

juli 03, 2011

Den tredje juli

Ett datum som har en dålig klang för mig, idag är det 4 år sedan min mamma dog och 14 år sedan min pappa dog. Jag har varit och köpt blommor och jag och sonen ska cykla till Minneslunden om en stund.

Igår hade vi ett fasligt oväder här, det åskade och regnade något helt otroligt. Idag är det superkvavt igen så det finns väl risk att det blir åska igen senare idag. Hoppas det väntar ett tag så vi hinner med vår cykeltur först. Vi hade nämligen tänkt cykla vidare efter minneslunden till IKEA och se om det finns någon snygg matta till rimligt pris till sonens rum. Den han har är inte så fin längre.

Min dag idag började med en promenad och jag var helt blöt när jag kom tillbaka hem, iskall dusch och sedan frukost på uteplatsen så kändes det lite bättre.

Ha en skön Söndag!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter