Kimmietid

juni 19, 2011

Sköna söndag


Så var det Söndag igen och kvällen igår tillsammans med Hossan var jättetrevlig. Maten blev god och vi satt och snackade länge och mycket =).
Idag ska sonen iväg och jobba igen och jag ska bara ta det lugnt här hemma. Tvätten har jag redan strukit idag så inga fler måsten just nu.

Läst ut en riktigt härlig bok har jag också gjort denna helgen, supermysig bok! Har ni inte läst den så rekommenderas den varmt. (Boken heter: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann) Ha en fin Söndag.


4 Comments:

  • At 2011-06-19 18:29, Anonymous Helga said…

    Skönt när måstena är slut så man kan roa sig, fika, promenera eller läsa istället...

     
  • At 2011-06-19 18:31, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jätteskönt!

     
  • At 2011-06-22 01:33, Blogger -Nena- said…

    Gillade också boken men när jag började lyssna på den så hade jag för mig att det var en komedi, så hade den som rekomendera boken för mig framställt den.
    Rolig var den men inte så så jag trott.

     
  • At 2011-06-22 20:15, Blogger Kimmie said…

    Nena: Handlar nog om vad man förväntat sig =), jag gapskrattade många gånger men det är en rätt lågmäld humor =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter